24 Ağustos 2010 Salı

Bir Umuttur Bizi Hayata Bağlayan

15/Mart/2006

Ne demiş Orhan Veli 'Gün olu alır başımı giderim' O gün bizim için hiç olmamıştır. Hep bir umut vardır içimizde , bu şehri bırakıp gideceğim bir gün mutlaka olacaktır. Belki de bu umuttur bizi hala bu şehirde tutan. Bir gün gideceğini bilmek umudu........


Bugün gitmek istedim..... Kapıdan çıkıp gitmek, şehirden çıkıp gitmek, ülkeden çıkıp gitmek........Farketmez bir şekilde çıkıp gitmeliydim. Uzak olması gerekmezdi gideceğim yerin sadece farklı olsun yeterdi. Ve gittim..... Alt sokaktaki markete. Çünkü ayağımdaki pranga en uzak oraya kadar gitmeme izin veriyordu.Rafların arasında S'ler çizerek bir sağa bir sola doğru dolanıp durdum. Alışveriş sepetime oldukça yararlı , hiç de heyecan verici olmayan birsürü şey doldurdum. . Her gidişin mutlaka bir geri dönüşü de vardır bunu unutma dedi içimdeki ses. Ve geri döndüm

2 yorum:

Kusolmakk dedi ki...

Milyonlarca insan yanyana durup
Hep beraber ağlasa
Açmadığı gönlünü,
Bir çırpıda açar
Başıboş bir yağmura.

Kusolmakk dedi ki...

sadece bugün hiç endişelenmeyeceğim
sadece bugün için canlı herşeye sevgi ve saygı göstereceğim
sadece bugün hiç kızmayacağım
sadece bugün yaşamdan zevk alıp şükredeceğim